sâmbătă, 19 februarie 2011

Culoarul Rucar-Bran


             O locatie f frumoasa dar care pana la o adanca privire mi se parea o locatie chiar usor kitcioasa. Nu as gresi daca e sa ma refer la anumite locatii, gen pensiuni sau alte "hrube" care cu cat incearca sa atraga mai mult atentia si interesul turistului si cu cat incearca sa pretinda ca fac parte din turismul agri-cultural cu atat se transforma in niste monstri hidosi.
              Eu tind sa sper ca ce va ramane aparte si unic vor fi dealurile si colinele si casutele nealterate de istorie; viata omului simplu preocupat mai mult de munca lui meticuloasa decat interesul asupra confortul turistului cu interese mercantile.


              Gata destula ocara... am avut parte de ploaie zapada, viscol si soare puternic toate in 48h. Ceea ce ptr o tura foto este excelent. Am avut ocazia sa cutreier toate satele de pe acest culoar si sa descopar cate putin din farmecul fiecaruia. Am avut surpriza sa aflu ca in aceasta zona se afla primul sat turistic din Romania, Sirnea. Sunt totushi locatii cu care trebuie sa ai rabdare, sa pandesti, sa cauti cadrul perfect, sa-l intelegi ca sa ii poti descoperi adevaratele minunatii, concluzia este ca merita!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu